שר הבריאות במתקפה חריפה: "מתנגדי החיסונים גורמים למוות"

    איתי גדסי 3 Comment on שר הבריאות במתקפה חריפה: "מתנגדי החיסונים גורמים למוות"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין יוצא במתקפה חריפה נגד מתנגדי החיסונים ומפיצי הפייז ניוז על החיסונים: "לאנשים האלה אין טיפה אחריות ומצפון. אתה לא רוצה להתחסן? אל תתחסן, אבל אל תפיץ דברים כאלה ואולי תגרום למישהו לא להתחסן ולמות"

    השר יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיסון קורונה. בדיון בנושא היערכות מערכת הבריאות לחיסוני הקורונה שהתקיים בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח"כ חיים כץ, התייחס שר הבריאות יולי אדלשטיין למתנגדי החיסונים ומפיצי הפייק ניוז בעניין. "אני רגוע לגבי טיב החיסונים", אמר.

    שר הבריאות אמר כי: "החיסונים נבדקו בכל צורה אפשרית ואני רגוע גם בנושא של היערכות לוגיסטית והיערכות קופות החולים", לדבריו, "המשימה שלנו בשבועות ובחודשים הקרובים תהיה להילחם ב'פייק ניוז'. אני רואה אנשים, גם בבית הזה, מתחילים כבר עכשיו להפיץ פייק ניוז לגבי 'החיסונים המסוכנים', לצאת בקריאות לא להתחסן".

    אדלשטיין תקף את ההתנהלות חסרת האחריות של האנשים הללו ואמר: "לאנשים האלה אין טיפה אחריות ומצפון. אתה לא רוצה להתחסן? אל תתחסן, אבל אל תפיץ דברים כאלה ואולי תגרום למישהו לא להתחסן ולמות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מטרד הבריאות נלחם בפייק ניוז קצת מחשיד שאתם נלחמים באנשים שלא מסכימים איתכם . האם כך דרכה של תורה? אתם כלום ושום דבר מטרד הבריאות אתם הערב רב ויום הדין קרב ובא תכינו תתירוצים לקב"ה

    2. 2

      חבל שגם רדיו יקר כל כך מצטרף לחוסר האחריות, ראשית על ידי הסקר המוזר, מה ערך לדעת ההמון בנושא מקצועי כזה! ושנית, לצערנו שמענו את הרב בן לולו בחוסר אחריות מוחלט מספר שהוא ובני ביתו לא יתחסנו! חבל מאד!

    3. 1

      די עם היהירות והביטחון העצמי המופרז על חשבון חיי אדם!! מציע לשר הבריאות עם אפס השכלה רפואית שלא לכנות רופאים ופרופסורים כמו יואל דונחין, מיכל הרן, ציוני רפאל ועוד (חצי מצוותי הרפואה מסרבים לחיסון) כמפיצי פייק ניוז!! מה זה פה, חברת שיווק לחיסונים או שלטון ממלכתי? אם העם היהודי היה מתנהג כך מול אימים אחרים שעומדים מולו משחר ההיסטוריה לא היינו כאן היום? ממתי העם היהודי מוותר על נכסיו הרוחניים והדתיים ועל חירותו מפחד למות?? תתעוררו מחלום הבלהות הזה מהאמתה ופחד שלכם, תחזרו לחיות בלי הגבלות, בלי סגרים ובלי הפחדות!! כי מציון תצא תורה ותעוזה!